Gegevens gebeurtenis

Van Tatertaal tot ABC

Tijd: April 28 2015 vanaf 10.00 to 17.00
Locatie: Openbare bibliotheek Vilvoorde + ABC-huis
Website of map: http://www.vvbad.be/activitei…
Soort gebeurtenis: vormingsdag, voor, medewerkers, van, jeugdbibliotheken
Georganiseerd door: VVBAD
Meest recente activiteit: 19 Mrt 2015

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

In de voormiddag brengen we een bezoek aan bibliotheek Vilvoorde, die onder andere met Taalpunt Nederlands en het project Tatertaal een lans breekt voor actieve taalstimulering en -ondersteuning.
Na de lunch sporen we samen naar kunstenhuis Art Basics for Children. Geïntegreerd in het huis bevindt zich een voortdurend groeiende bibliotheek met de meest interessante en inspirerende boeken en ideeën rond kunst en educatie.
Ervaren ABC-gidsen maken ons wegwijs in de vele activiteiten die zij van hieruit ontwikkeld hebben.

PRAKTISCH
Voor wie? Iedereen die interesse heeft voor taalstimulerende projecten, activieiten en collecties. Iedereen die zijn/haar kijk op kunsteducatie wil verbreden.
Waar? We komen samen in de bib van Vilvoorde, Grote Markt 9. De rondleiding start uiterlijk om 10u.
Wanneer? Dinsdag 28 april 2015
Prijs? 50 euro voor VVBAD-leden | 80 euro voor niet-leden
in de prijs zijn een broodjeslunch, treinticket Vilvoorde-Brussel en de rondleidingen begrepen.

Schrijf in via deze link

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Van Tatertaal tot ABC om opmerkingen toe te voegen!

Word lid van Kenniskantoor

Bijwonen (2)