Gegevens gebeurtenis

Denk- en Discussiedagen 2014

Tijd: September 16 2014 van 21.00 tot November 3 2014 bij 19.00
Locatie: Brussel, Antwerpen, Brugge, Gent, Hasselt, Leuven
Website of map: http://www.bibnet.be/portaal/…
Soort gebeurtenis: denk-, en, discussiedagen, 'digitale, collectie'
Georganiseerd door: Bibnet
Meest recente activiteit: 22 Okt 2014

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Naar tweejaarlijkse traditie organiseert Bibnet de Denk- en Discussiedagen voor bibliotheken in het najaar. Dit jaar zetten we de digitale collectie in de kijker. Immers, hoe kan een bibliotheek met een beperkt budget, personeel en tijdsinvestering haar publiek maximaal bereiken met de digitale collectie?

De Denkdag met boeiende lezingen, discussies en sprekers uit het veld geeft de aftrap in Brussel op 16 september. Met de Discussiedagen in Gent (30/09), Hasselt (7/10), Brugge (24/10), Antwerpen (28/10) en Leuven (3/11) komen we je bezoeken in jouw provincie met pakken tips, actieve participatie en praktische informatie op jouw maat. Prik deze data alvast in je kalenderMeer informatie vind je hier.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Denk- en Discussiedagen 2014 om opmerkingen toe te voegen!

Word lid van Kenniskantoor

Bijwonen (5)